the nighttrain - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van pieter bree - WaarBenJij.nu the nighttrain - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van pieter bree - WaarBenJij.nu

the nighttrain

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg pieter

29 September 2007 | Hongarije, Boedapest

Wat is wenen saai als je het vergelijkt met budapest. Echt heel veel coole mooie interressante dingen overal, maar ook heel veel verval. De renovatie van veel gebouwen is wel aan de gang, maar het gaat natuurlijk veel te langzaam.
Het weer hier was heel mooi. Vandaag 28 graden en helemaal blauw.
Er staat gewoon pindakaas en bols advocaat in de schappen, er is een amstelriver cafe, een old amsterdam cafe. Je hoort en ziet best veel nederlandse dingen hier.
Vanochtend had ik een beetje een kater en het ontbijt was wat mij betreft ook wat aan de vroege kant en dan moet je toch weer een hele dag lopen dus mijn voeten kunnen niet meer. Ik ben blij dat ik straks in een trein duik, ik denk dat ik direct slaap. Net maar even van mijn laatste Florinten een opener en een fles wijn gekocht voor in de trein.

later weer meer...

  • 29 September 2007 - 22:03

    Nicos:

    28 graden? Vlieg ik vannacht helemaal naar GC voor een miezerige 25 graden???
    Heel tof dat het allemaal zo leuk is. Onwijs veel plezier nog en als ik een computer kan vinden zal ik af en toe nog ff je reis volgen via dit dagboek.
    x

  • 01 Oktober 2007 - 06:05

    Monique:

    Klinkt allemaal weer lekker hoor :)Ben jaloers. En zo te horen verdoe je je tijd ook niet met slapen :D Ga zo door!!!! (lol)
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

pieter

Pieter en Marc gaan op huwelijksreis!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 14612

Voorgaande reizen:

17 Maart 2017 - 10 April 2017

Indonesie

08 Oktober 2015 - 29 Oktober 2015

China!

26 September 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: