vienna - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van pieter bree - WaarBenJij.nu vienna - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van pieter bree - WaarBenJij.nu

vienna

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg pieter

27 September 2007 | Oostenrijk, Wenen

Nou dat valt allemaal best wel mee. Op dag 1 alweer een berichtje. (hmmm een qwertz-toetsenbord, ff wennen.....) Alle treinen hadden vertraging! dat zet de toon maar vast. Maar goed, heelhuids hier aangekomen 45 min te laat, maar steeds lekker vroeg. Direct naar het hotel gehobbeld en mijn bagage achtergelaten. Na 4 uur door de stad te hebben gewandeld heb ik alweer een boel gezien. De Loos bar, de Raiffeissenbank van Loos, het postkantoor van Otto Wagner en de dakopbouw van Coop Himmelblau. Die laatste was een beetje sneu, want je kon alleen wat deconstructivistische meuk over de dakrand zien steken en het was niet toegankelijk. Maar goed, zometeen mijn kamer in en even opfrissen, dat is wel nodig omdat het de hele dag al plenst. Voor het weer had ik dus niet hoeven gaan. En straks nog even naar de gasometers kijken en dan wat leuks vinden om te eten. Even de bar in en dan op tijd naar bed (?), want om 8.30 gaat de boot naar Budapest.

  • 27 September 2007 - 12:12

    Camille:

    Pietje,

    Ga nou maar op tijd naar bed, je weet hoe verlept Monique terug kwam van haar vakantie!!! En we hebben je hier straks weer nodig.

    Veel plezier

  • 27 September 2007 - 12:14

    Monique:

    Goed zo!!!! Vol houden met schrijven! De meuk daar is altijd nog beter dan de meuk hier, al schijnt het zonnetje voor de verandering zowaar een beetje :-) En gewoon lekker partie-en hoor... slapen kan je ook nog als je 80 en schijndood bent zoals Camille!!!! :D
    Kus

  • 27 September 2007 - 12:15

    Maarten:

    En? Al veel muskulierte männer gesehen?
    Je bent wel meteen serieus hard aan t reizen! vanavond alweer naar Budapest? Ik dacht dat je nog wat langer in Wenen zou blijven.

    Viel spass!

  • 27 September 2007 - 12:15

    Pietje:

    ja camille, ik zal op tijd naar bed gaan... Ik weet ook wel waarom monique zo moe terug kwam. Dat kwam omdat ze kilometers met de rugzak heeft lopen slepen. :-)
    werk ze!!

  • 27 September 2007 - 12:16

    Hans V V:

    Ik ben nog op zoek naar wat referenties van klassieke gebouwen met een moderne uitstraling als je begrijpt wat ik bedoel

  • 27 September 2007 - 12:19

    Monique:

    hmmm... met mn backpack slepen??? Dan heb je duidelijk nog geen muskulierte männer gesehen ;) (lol)
    kus

  • 27 September 2007 - 13:19

    Je Ma:

    Jij gaat wel hard van start, direct de eerste dag .Veel plezier en wat mooier weer wens ik je toe. Ma.

  • 27 September 2007 - 16:21

    Robbert:

    Hey Pieter!
    ontzettende europareiziger. Ben je alleen op pad gegaan? hoe lang ga je op reis? veel plezier!
    Robbert

  • 27 September 2007 - 17:48

    Bray, The Genuine:

    Uauu!
    Foto's?
    Ik heb niet goed begrepen... houd je of niet van de da dak van Coop Himmelblau?
    beijinhos,
    Sofia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

pieter

Pieter en Marc gaan op huwelijksreis!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 14623

Voorgaande reizen:

17 Maart 2017 - 10 April 2017

Indonesie

08 Oktober 2015 - 29 Oktober 2015

China!

26 September 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: