Bijna weg - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van pieter bree - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van pieter bree - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg pieter

26 September 2007 | Nederland, Rotterdam

money? tickets? pasport?
Yes, de tas is gevuld (wat een goed ding, monique!) en klaar om te gaan. Bijna alles is geregeld. Dat wat de treinreiswinkel (lijers) niet kon regelen heb ik bij NS internationaal gedaan. Alleen de reis van Istanbul naar Athene is nog een raadsel. Dat moet ik maar doen als ik aankom in Istanbul. Voor de rest hoef ik me nergens zorgen over te maken.
Vandaag voert de reis naar Duisburg, waar ik de nachtrein naar Wenen ga nemen. Morgen ontbijten met Sachertorte! Hmmm.
Maar goed, zoals je merkt heb ik nu dus nog helemaal niks beleefd en daar is deze site niet echt voor bedoeld. Ik hoop een aantal keer via deze weg wat van me te laten horen, dus tot mails!

Pieter

  • 26 September 2007 - 12:41

    Monique:

    Ben blij dat mn backie bevalt tot nu toe :-) Hopelijk roep je dat nog steeds na een aantal km met het ding te hebben moeten lopen.. of zwemmen (van Istanbul naar Athene) haha. Goeie reis! We gaan je volgen op deze site
    Dikke kus

  • 26 September 2007 - 13:33

    Je Moeder:

    Van mij ook een dikke knuffel en veel kijk plezier naar mooie gebouwen, met hopenlijk mooi weer. Liefs van Ma.

  • 26 September 2007 - 16:25

    Bray, The Real One:

    Boa!
    Dat is goed, Breetje! Wat een fantastisch reis!
    En foto's?
    Wanneer kom je terug?

  • 27 September 2007 - 12:17

    Breetje, De Echte:

    jbraytje, ik heb het kabeltje van mijn camera in het hotel laten liggen dus volgende keer komen er foto´s. Ik ben over twee weken alweer terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

pieter

Pieter en Marc gaan op huwelijksreis!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 14621

Voorgaande reizen:

17 Maart 2017 - 10 April 2017

Indonesie

08 Oktober 2015 - 29 Oktober 2015

China!

26 September 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: