Indonesië - de heenreis - Reisverslag uit Kampong Ayer Gemuruh, Singapore van pieter bree - WaarBenJij.nu Indonesië - de heenreis - Reisverslag uit Kampong Ayer Gemuruh, Singapore van pieter bree - WaarBenJij.nu

Indonesië - de heenreis

Blijf op de hoogte en volg pieter

18 Maart 2017 | Singapore, Kampong Ayer Gemuruh

Halllo allemaal

Ons eerste blog en meteen een filmpje. Op het vliegveld van Singapore waar we overstappen namelijk de eerste enveloppen opengemaakt.

Dank Arjan, Cor, Ronald, Monique, Lotte, Freek, Lennard, Berend, Madelief (en vast nog enkele anderen die mogelijk hun briefje niet hebben ingeleverd) voor onze heenvlucht naar Medan.

En speciaal even dank aan Barbara. Wat een werk om dit zo voor ons te maken. Maar wat leuk ook!!

Strakjes door naar Medan waar we dankzij Annouk, Lisette, Joost, Maarten, Luuk, Marc en Loes voor het Swiss Hotel waar we straks zeker lekker zullen acclimatiseren. Het was eenmalige vlucht maar lekker relaxed in onze comfortstoelen.

Strakjes ook nog dag 3 "openmaken" en zien wat we morgen gaan doen. Leuk dit!!!!

Tot snel, Marc en Pieter

• 18 Maart 2017 - 11:28

Larissa:

Gaaf mannen....iedere dag een nieuwe verrassing. Geniet er van. Ik ga jullie volgen. X

• 18 Maart 2017 - 11:51

Lonneke:

Hey mAnnen!
    Wat leuk dat de reis is begonnen!
    Niet stiekem naar de volgende dagen kijken he !

• 18 Maart 2017 - 12:42

Anja:

Fijn dat de reis goed verlopen is, nu genieten van alle verrassingen!!

• 18 Maart 2017 - 12:51

Conny:

Hei
    Ik vind het ook leuk om jullie te volgen. Zal vragen aan je moeder of ze het ook kan volgen. Of dat Laris het voor haar activeert anders ga ik van de week even naar je moeder. Veel plezier in ieder geval.

• 18 Maart 2017 - 14:45

Frank:

Leuk om jullie hier te kunnen volgen. Enjoy!
    Groet Frank

• 18 Maart 2017 - 15:43

Saskia:

lieve mannen, fijn dat jullie een goede en voorspoedige reis hebben gehad en wat super tof dat nu dag voor dag jullie droom huwelijksreis onthuld word. Heel veel plezier en ik volg jullie op de voet
    groetjes saskia

• 18 Maart 2017 - 17:04

Yolanda:

De grote reis is begonnen. Geniet ervan! Onze eerste stop was ook Medan dus misschien gaan jullie wel naar......... ;).

• 18 Maart 2017 - 18:00

Arjan En Cor:

Fijne vakantie! Leuk dat we het zo kunnen volgen!