so much for first impressions - Reisverslag uit Athene, Griekenland van pieter bree - WaarBenJij.nu so much for first impressions - Reisverslag uit Athene, Griekenland van pieter bree - WaarBenJij.nu

so much for first impressions

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg pieter

04 Oktober 2007 | Griekenland, Athene

Eerste indrukken zeggen blijkbaar niet zo veel. De weg van het station naar het hotel was redelijk vervallen, maar hoe dichter je bij de akropolis komt, hoe beter alles er uit ziet. Hele hippe uitgaansbuurten. Heel veel restaurantjes. Helemaal leuk hier. Heb dus lekker gegeten voor best veel geld, als je het vergelijkt met budapest en istanbul. De drank is ook best duur hier. Na dat eten even een rondje om de akropolis willen doen, je zou zeggen dat dat niet zo moeilijk is, maar mijn richtingsgevoel heeft me een beetje in de steek gelaten. Gelukkig had ik een kaart gekocht. En ik werd natuurlijk afgeleid door leuke uitgaans-straten. Dus uiteindelijk beland ik in woonwijken. Die zien er ook goed uit net ten zuiden van de akropolis. Ik moet zeggen dat dit een goeie tijd van het jaar is om hier te komen. Het is nog steeds goed warm en ik kan me voorstellen dat je hier in de zomer wegbrandt van de hitte. Dus op weg naar het hotel zie ik dat het internet-shoppie nog open is en ik wil dit nog maar effe kwijt. Athene is leuk. En als ik het nog een keer vergelijk met Istanbul, dan valt maar weer op hoe toch wel aggressief ze daar proberen van alles aan jan en alleman te slijten, terwijl dat hier bijna op een verlegen manier gaat. Een stuk minder aggressief in ieder geval. Maar goed, daar maak je dan ook sneller ' vrienden' in een kebab-bar.

He mo, da's goed nieuws. Ik had ook niet anders verwacht dat er aanpassingen zouden komen. Hebben jullie al gesprekken gehad over de logica van de indeling van de plattegrond met het personeel? Of heeft Marcel dat zelf al gedaan en zijn daar de aanpassingen uit gekomen? Ik heb er weer zin in, maar eerst nog even mijn vakantie afmaken.

laters. Pieter

  • 04 Oktober 2007 - 21:46

    Monique:

    zekers goed nieuws :D Ik heb er ook mega veel zin in! In ruwe lijnen komt het erop neer dat Marcel het pand wil kunnen splitsen in 2 panden tbv eventuele verkoop later en hij was bang dat het dak misschien toch te duur werd. Maarten en ik moeten nog ff achter die second opinion aan :s
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

pieter

Pieter en Marc gaan op huwelijksreis!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 14617

Voorgaande reizen:

17 Maart 2017 - 10 April 2017

Indonesie

08 Oktober 2015 - 29 Oktober 2015

China!

26 September 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: