Beijing 2 - Reisverslag uit ShiChaHai, China van pieter bree - WaarBenJij.nu Beijing 2 - Reisverslag uit ShiChaHai, China van pieter bree - WaarBenJij.nu

Beijing 2

Blijf op de hoogte en volg pieter

27 Oktober 2015 | China, ShiChaHai

Nou, dat was de verboden stad.... Niet dus........ Een enorme rij voor de securitycheck om op het plein van de hemelse vrede te komen. En daar ligt de entree voor de verboden stad. Zijn Willy en Max daar vandaag, ofzo? In ieder geval hadden wij redelijk snel besloten om dan maar morgen achterlijk vroeg op te staan om de rij voor te zijn en vandaag het zomerpaleis met een bezoek te vereren. Het weer is daar in ieder geval wel naar: lekker zonnig. Dus het prachtige zomerpaleis met dito tuinen doorgejekkerd. Net zo mooi als het Westlake in Hangzhou, maar hier een stuk rustiger. Nu in de meest toeristische hutong in de binnenstad te borrelen met heerlijke snacks en Engelstalige bediening. Straks nog even langs de Bell- en de Drumtower en dan toch maar weer de beentjes omhoog.

Morgen dan wél de verboden stad!! (Hopen we)

Groeten, Marc en Pieter.

• 27 Oktober 2015 - 13:47

Marjon:

Tja, ik heb dacht ik wel ergens iets gezien van Willy en Max, ergens bij Lucky of zo;-)
    Jammer dat het op de muur zo mistig was, maar jullie zijn er wel geweest. Mooie ervaring!
    Geniet van de laatste dagen en goede vlucht terug!