china! - Reisverslag uit Shahe, China van pieter bree - WaarBenJij.nu china! - Reisverslag uit Shahe, China van pieter bree - WaarBenJij.nu

china!

Blijf op de hoogte en volg pieter

11 Oktober 2015 | China, Shahe

Yay!!! We zijn in china aangekomen. De boot die ik gepland had te nemen ging niet meer. (Al jaren niet meer). Dus met de metro gegaan. Ingecheckt en daarna meteen naar 'window of the world', het Madurodam van China, maar dan met gebouwen van over de hele wereld. De site zei dat je er ongeveer twee uurtjes voor nodig had. Wij hebben er 4 uur rondgebanjerd en nog steeds het idee dat we dingen gemist hebben. Enorm groot dus. En de eifeltoren is een schaalmodel van ongeveer 50% dus die kun je hier ook beklimmen.
Morgen vroeg op want we gaan vliegen naar Guilin. Daar gaan we een paar dagen de natuur bekijken.
Hong Kong was cool. Het lijkt een rijke stad op het eerste gezicht. Het gaat alleen maar om eten en shoppen. We hebben wel erg lekker gegeten. Sushi boven op de peak.

Zoals ik al zei doet China Facebook in de ban, dus vanaf nu dus daar ook geen posts meer op.

Groeten, marc en pieter